Nasze biuro rachunkowe powstało w Poznaniu w listopadzie 2015 roku i od tamtej pory prężnie się rozwija dzięki zaufaniu i wysokiej jakości usług
Przez ten czas zgromadziliśmy ponad 200 stałych klientów, głównie dzięki indywidualnemu podejściu i wyszukaniu optymalnych rozwiązań. Filarem przedsiębiorstwa jest świadczenie szeroko pojętych usług księgowych dla podmiotów gospodarczych od jednoosobowych działalności gospodarczych po spółki. Opiekę nad klientami pełni kadra z wieloletnim doświadczeniem oraz dla zapewnienia dodatkowe bezpieczeństwa polisa ubezpieczeniowa.
Nasze biuro jest zlokalizowane przy ul. ul. Strzeszyńskiej 269 w Poznaniu i jest czynne od 08:00 do 16:00. Przed budynkiem znajduje się parking dla 10 aut a dla osób niezmotoryzowanych – 50 m od biura znajduje się przystanek autobusowy oraz stacja kolejowa Poznań Strzeszyn (250m). Istnieje także możliwość współpracy zdalnej przez dedykowany Panel Klienta.

Obsługa księgowa obejmuje całą gamę sposobów opodatkowania: ryczałt ewidencjonowany, KPiR, karta podatkowa, podatek od osób fizycznych (skala, liniowy) oraz pełną księgowość.
Tę ostatnią prowadzimy w sposób przejrzysty, z uwzględnieniem wymogów kadry zarządzającej by ułatwić podejmowanie strategicznych decyzji przekładających się na przyszłą efektywność przedsiębiorstwa. Dla klientów posiadających własne struktury księgowe oferujemy przeprowadzenie szczegółowej kontroli w postaci audytu finansowego oraz podatkowego. Poza usługami księgowymi oferujemy także: sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT,CIT, AKC), raporty (także ad hoc na potrzeby zarządcze), sprawozdania (bilans, rachunek zysków i strat), analizy i doradztwo w zakresie kosztowym, rozliczeniami z ZUS.
Nasi doświadczeni pracownicy pozostają w gotowości do reprezentowania podatnika przed organami państwowymi, a dla przedsiębiorców w trakcie organizacji opracowanie planu kont. Kompleks świadczonych usług z zakresu finansów i rachunkowości dopełniają kadry i płace. Prace wykonujemy na wewnętrznej, wyizolowanej sieci intranet na systemach ERP. Dzięki temu ryzyko utraty danych oraz przekazanie w niepowołane ręce jest zminimalizowane.
Nasz zespół składa się z:
Manager Biura
Pani Agnieszka Mikołajczak, odpowiadająca za koordynację i komunikację między działami.
Manager ds. komunikacji i relacji z klientami
Pani Sara Brączkowska odpowiadająca za cały przepływ informacji oraz dokumentów.
Dział doradztwa podatkowego
Pani Marlena (nr lic.12236) ze specjalizacją w podatkach od 15 lat oraz Pani Paulina (nr lic.12791) ze specjalizacją w podatkach z 10 letnim doświadczeniem.
Dział Kadr i Płac
Pani Ewa Batko
Dział Księgowości składa się z 6 osób
Panie Małgorzata, Maria , Maria P, Sylwia , Ola Anna . Największe doświadczenie posiada Pani Ania z 8 letnim doświadczeniem z uprawnieniami: samodzielna księgowa
Całość wspierają 3 zaangażowane stażystki
Pani Julia, Martyna oraz Ala.
Za bezpieczeństwo danych osobowych zgodnie z przepisami RODO odpowiada
Pan Tomasz Grzyb tom@upster.net
Szczegółowy zakres usług prowadzonych przez spółkę
- prowadzenie KPIR (podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów) lub ewidencji (ryczałt), rejestry zakupów i sprzedaży VAT, rejestry wyposażenia, ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
- obliczanie zaliczek na podatek dochodowy w trakcie trwania roku podatkowego (PIT, CIT);
- sporządzanie deklaracji VAT dla podatników podatku od towarów i usług – VAT-7 (VAT-7K) oraz deklaracji VAT-UE;
- sporządzenie zestawień obrotów, sald na poszczególnych kontach lub ogółem;
- udział i wsparcie podczas kontroli w zakresie punktów a – d prowadzonych przez organy administracji publicznej;
- przechowywanie, archiwizacja oraz zlecanie niszczenia dokumentów przez firmę zewnętrzną;
- sporządzanie list płac, deklaracji PIT-11 oraz deklaracji ZUS DRA i innych, w tym obliczanie składek;
- udzielaniu porad, konsultacji oraz wyjaśnień i interpretacji z zakresu prawa podatkowego i rachunkowości w zakresie Ustawy o doradztwie podatkowym (Dz. U. 1996 Nr 102 poz. 475);
- przyjmowanie i wykonywanie pełnomocnictw oraz reprezentowanie podatnika przed organami administracji publicznej;
- tworzenie planów kont;
- usługi dodatkowe w zakresie: finansowania przedsiębiorstw, uzyskiwanie leasingów oraz ubezpieczeń (outsourcing ubezpieczyciela PZU);
- doradztwo w zakresie zakładania spółek oraz działalności gospodarczych (w tym załatwienie wszelkich formalności z tym związanych);
- pośrednictwo w zakresie współpracy z notariuszem, radcą prawnym, pozyskiwaniem dofinansowań z UE oraz PFR;
- sporządzanie sprawozdań finansowych na zamknięcie roku obrachunkowego (bilas, rachunek zysków i strat);
- sporządzanie wniosków o indywidualną interpretację podatkową do Izb Skarbowych;
- analiza przedsiębiorstwa w zakresie optymalizacji kosztowej i podatkowej
- konsultacje i pomoc w realizacji programu tarcz antykryzysowych.
- doradztwo w zakresie prawa gospodarczego (w tym mediacje), cywilnego oraz tworzenie opinii prawnych.
Nasze nagrody i ubezpieczenia.

Lloyd’s Register
Quality Assurance
Wspiera nas międzynarodowa instytucja działająca w obszarze certyfikacji systemów jakości.

Family
Business
Jesteśmy dumni z bycia firmą rodziną, co wiernie obrazuje nasze podejście do klienta.

Laur
Eksperta
Zdobyliśmy znak jakości nadawany przez naukowców najbardziej prestiżowych polskich uczelni.
Nad pracą naszego zespołu czuwa doradca podatkowy.
W celu zapewnienia prawidłowego rozliczenia zobowiązań podatkowych naszych klientów.